Pakko nyt oli uusi kirjoitus lisätä, kun tuo edelllinen oli hieman tyhjä. (En tosin lupaa tähän sen enempää sisältöä)

Olisi kivaa oppia itse tekemään pohja tälle sivulle... Camoon, opiskelen graafista suunnittelua ja tulevaisuudessa ehkä suunnittelen ja toteutan nettisivuja (ellen vaihda alaa, kuten olen suunnitellut) joten eiköhän tässä pikkuhiljaa jo pitäisi jotakin osata... Niin ja siitä alanvaihdosta. Tämän koulun käyn kyllä loppuun, se on selvä. Välillä motivaatio on jossakin pohjalukemissa ja nähdessäni muiden upeita photoshoppauksia tms. tulee olo että mitä hittoa minä oikein teen täällä mestareiden joukossa, minä, jolla ei ole edes mitään ideoita? No on siellä jo puolisen vuotta selvitty :D Haminassa, tai jossakin siellä päin, olisi eräs akatemia, joka kestäisi vain vuoden ja siellä ilmeisesti perehdyttäisiin enemmän perinteiseen taiteeseen, eli maalaamiseen ja piirtämiseen ja juuri sellaiseen ihanaan realistiseen tyyliin josta minä pidän (josta tulikin mieleeni että voisin heittää tähän mukaan muutamia uusia töitä :)). Toinen vaihtoehto on floristi/puutarha-ala, tai jokin vastaava. Voisin mennä sinne pelkästään sen takia, että pääsisin takaisin töihin sinne missä viime vuonna vietin osan kesästäni ^^ Ikävä sitä paikkaa, pitääkin vierailla siellä moikkaamassa tuttuja työntekijöitä vielä kun kauppaa ei olla avattu eivätkä luultavasti uudet kesätyöläiset ole vielä aloittaneet töitä siellä. Ja kun kesätöistä tuli puhe, niiden kanssa alkaa jo olla pienenlaista paniikkia... Olen hakenut joihinkin paikkoihin, en yhtään muista mihin tai kuinka moneen paikkaan. Yhdestäkään ei ole tullut myöntävää vastausta, oikeastaan yhdestäkään ei ole tainnut tulla minkäänlaista vastausta. Minulla ei siis ole nyt muita työsuunnitelmia kesän varalle kuin piirtää tilaustöitä. Niillä ei kyllä elä, varsinkin kun piirustusjaksamiseni on nykyään tämä :D Tänäänkin piti käyttää koko päivä piirtämiseen, mutta en ole vielä koskenutkaan tuohon. Okei okei, aloitan sen tekemisen sitten kun olen kirjoittanut tämän loppuun.

Ja sitten tuo yksi hölmö vielä on tulossa tänään käymään. Argh. Sanoin sille, että en vielä ole sellaisessa kunnossa, että voisin kunnolla ottaa vieraita vastaan, mutta silti se vain tulee tänne. No, oma mokansa jos en täällä ole kunnon emäntänä tarjoilemassa teetä ja pikkuleipiä ja keksimässä tekemistä. Minä aion maata täällä sohvanpohjalla (ja piirtää!!) koko loppupäivän, kiitos vain >:D Hmph, välillä se vain niin ärsyttää. Ja seurustelun piti olla mukavaa...? .___.

Ah, lupasin niitä kuvia. Sori ne on vaan muksuja tällä kertaa, mutta tilaustyöt...

500kis.gif500kid.gif