Aamulla alkoi lumisade ja nyt lunta on ehkä sellaiset 10cm. Tai mistä minä tiedän, voisi olla vaikka 5cm, olen huono arvioimaan tuollaisia. No kuitenkin, tuo lumi on mukavaa, heti ulkona näyttää valoisammalta.

Eilen tanssinopettaja soitti ja pyysi minua tuuraamaan yksi hänen tuntinsa, kun itse oli kipeänä. Valitettavasti minulla oli samana päivänä töitä, enkä siis päässyt. Jotenkin minulle jäi sellainen käsitys, että hän yrittää tehdä minusta tanssinopettajan. Jäin vain miettimään, että kai siihen jonkinlaisen koulutuksenkin tarvitsisi? ...josta pääsenkin taas ongelmaani, jatkokoulutukseen. Toisaalta tanssinopettaja kiinnostaisi (nyt kun olen saanu kokemustakin siitä), mutta toisaalta haluaisin kuvataiteilijaksi. Ja tuntuu, etten ole tarpeeksi hyvä kumpaankaan. En osaa balettia ja nykytanssia, joita tanssijan koulutukseen tarvitsisi, enkä osaa piirtää/maalata tarpeeksi hyvin päästäkseni kuvataidealalle. Kaveri ehdotti floristia, sillä kasvitkin kiinnostavat minua jonkin verran. Toisaalta en tiedä, jaksaisinko sellaista. Noh, onhan tässä vielä aikaa miettiä... Pari kuukautta...